Spokojenost hostů ubytovacího zařízení s nabídkou služeb – Bc. Nikol Hartmann
Bc. Nikol Hartmann
Bachelor's thesis
Spokojenost hostů ubytovacího zařízení s nabídkou služeb
The satisfaction of guests accomodation facilities with services offering
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zjistit spokojenost hostů ubytovacího zařízení s nabídkou služeb v hotelu Buly Aréna Kravaře a vytvořit návrhy na zlepšení nabídky nabízených služeb za účelem zvýšení spokojenosti hotelových hostů, a také navýšení návštěvnosti. V první části práce je uvedena charakteristika ubytovacího zařízení, klasifikace a kategorizace ubytovacího zařízení …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is based on marketing research to determine the satisfaction of guests of the accommodation facility with the services offered at the hotel Buly Aréna Kravaře and to create proposals for improving the services offered in order to increase the satisfaction of hotel guests and also to increase the number of visitors. The first part of the thesis presents the characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/io4wk/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
- Reader: Ing. Dagmar Janáčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HARTMANN, Nikol. \textit{Spokojenost hostů ubytovacího zařízení s nabídkou služeb}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/9tzsjo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost návštěvníků vybraných ubytovacích zařízení
Filip Martinek -
Spokojenost a loajalita hostů ubytovacích zařízeních v ČR
Kateřina Jarošová -
Pracovní motivace a spokojenost zaměstnanců vybraného ubytovacího zařízení
Karolína Kaslová -
Dopady COVID-19 na loajalitu a spokojenost návštěvníků hotelových služeb
Darya Kubrakova -
Spokojenost hostů s ubytovacími službami vybraného ubytovacího zařízení ve Dvoře Králové nad Labem
Aneta Faktorová -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ -
Spokojenost zákazníků s doplňkovými službami v oblasti sportu v hotelu NH v Praze
Marek PĚNÍK