Marketing turistických produktů outgoingu do jihovýchodní Asie – Bc. Kateřina Dušková
Bc. Kateřina Dušková
Master's thesis
Marketing turistických produktů outgoingu do jihovýchodní Asie
Marketing of Products of Outbound Tourism to Southeast Asia
Anotácia:
Práce se zaměřuje na výjezdový cestovní ruchu z české republiky do jihovýchodní Asie. Zabývá se marketingovou komunikací a destinačním managementem v oblasti cestovního ruchu. V práci jsou popsány současné trendy outgoingu s ohledem na na specifika jednotlivých zemí jihovýchodní Asie. Zvláštní důraz je kladen na komunikaci národních turistických centrál z Asie směrem do České republiky.Abstract:
This study is concerned with outbound Tourism from the Czech Republic to Southeast Asia, and in tools of marketing communication and destination management in Tourism. Particular focus is on communication of touristboards from Southeast Asia countries to the Czech Republic.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ss6mm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní cestovní ruch Asie
Žaneta Mazurová -
Cestovní ruch v regionu Střední Asie
Martin Pecánek -
Udržitelný cestovní ruch v zemích jihovýchodní Asie
Tereza Pokorná -
Postavení Asie v rámci online trhu cestovního ruchu
Michal Kovář -
Postavení Jižní Koreje v příjezdovém cestovním ruchu regionu Asie a Pacifik
Veronika Dušková -
Udržitelný cestovní ruch
Kristýna Veselá -
Outgoing do oblasti Perského zálivu a Indického oceánu a jeho marketing
Barbora Velechovská