Bc. Kateřina Dušková

Diplomová práce

Marketing turistických produktů outgoingu do jihovýchodní Asie

Marketing of Products of Outbound Tourism to Southeast Asia
Anotace:
Práce se zaměřuje na výjezdový cestovní ruchu z české republiky do jihovýchodní Asie. Zabývá se marketingovou komunikací a destinačním managementem v oblasti cestovního ruchu. V práci jsou popsány současné trendy outgoingu s ohledem na na specifika jednotlivých zemí jihovýchodní Asie. Zvláštní důraz je kladen na komunikaci národních turistických centrál z Asie směrem do České republiky.
Abstract:
This study is concerned with outbound Tourism from the Czech Republic to Southeast Asia, and in tools of marketing communication and destination management in Tourism. Particular focus is on communication of touristboards from Southeast Asia countries to the Czech Republic.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace