Dita Lahovská

Bakalářská práce

Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu

Marketing Communicaion of ŠKODA Brand through the History
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem propagace (moderněji marketingové komunikace) značky ŠKODA v historickém kontextu. Na základě teoretických poznatků z odborné literatury, bádání a analýz dobových archiválií a vlastního výzkumu v praktické části, vyhodnocuje, které nástroje marketingové komunikace značka ŠKODA v minulosti využívala a jak je vnímána spotřebiteli.
Abstract:
This Bachelor's thesis deals with the development of promotion (modern marketing communication) of the ŠKODA brand in a historical context. This is achieved using theoretical knowledge from the relevant literature, research and analysis of periodic archives. The thesis also uses research in the practical part and it evaluates which marketing communication tools the ŠKODA brand has used in the past …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lahovská, Dita. Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe