Softwarové nástroje pro posuzování životního cyklu produktu – Matyáš Fedor
Matyáš Fedor
Bachelor's thesis
Softwarové nástroje pro posuzování životního cyklu produktu
Software tools for life cycle assessment of the product
Abstract:
Tato práce pojednává o životním cyklu produktu a jeho fázích, problematice hodnocení životního cyklu produktu a LCA metodě (Life Cycle Assessment). Dále se věnuje softwarovým nástrojům pro LCA, jejich funkcionalitám, architekturám a požadavkům. Blíže popisuje analýzu funkčnosti vybraného softwarového nástroje a hodnotí možnosti využití softwarových nástroj pro LCA ve vybraném podniku.Abstract:
This bachelor work deals with product life cycle and its phases, product life cycle assessment and the LCA method (life cycle assessment). It also focuses on software tools for LCA, their functionalities, architectures and requirements. It describes the functional analysis of the selected software tool and evaluates the possibilities of using the LCA software tool in the selected company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 7. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Vávra, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fedor, Matyáš. Softwarové nástroje pro posuzování životního cyklu produktu. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Iveta Šilhánová -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
Pavla Štrachová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Tereza Moravcová -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Nikola Urešová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Jana Redayová -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
Tereza Obermajerová