Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích – Ing. Nikola Rubínová
Ing. Nikola Rubínová
Bachelor's thesis
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
The application of marketing strategy - strenghts and weaknesses
Abstract:
Má bakalářská práce byla zaměřena na problematiku uplatňování marketingové strategie v podniku. Cílem práce bylo zhodnotit způsob využívání marketingové strategie pro získání postavení na trhu a konkurenceschopnost podniku. S ohledem na aplikační část, zpracovanou v odvětví služeb, byla i teoretická kapitola zaměřena na charakteristiku marketingového mixu ve službách. Informace o společnosti ČSA jsem …moreAbstract:
My baccalaureate was focus about the problems of the application of marketing strategy in company. The final my work was evaluate the situation in company for leading position on the market and competitiv ability company. Considering in large part adapt a industry services. It was theory chapter focusing charakteristic marketing mix in services. Informations about the Czech airlines I found on web
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ntvfk/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková