Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů – Hana Krupicová
Hana Krupicová
Bakalářská práce
Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů
The Influence of Offering Leaflets to Senior´s Shopping Behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu nabídkových letáků na nákupní chování spotře-bitele se zaměřením na cílovou skupinu ve věku 50 let a více. Teoretická část stanoví teoretická východiska nákupního chování spotřebitele a analyzuje nabídkový leták jako nástroj komunikace. Poslední část se věnuje populaci seniorů jako rostoucímu segmentu spotřebitele. Praktickou část prezentuje výzkum vlivu nabídkových …víceAbstract:
The thesis analyzes the impact of advertising leaflets on shopping behavior of consumer focusing on the target group of consumers aged fifty years and over. The theoretical part lays down basic principles connected with shopping behavior of customer, analyzes adver-tising leaflets as a medium of communication and describes forms of advertising leaflets. The last theoretical part deals with the elderly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krupicová, Hana. Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Eva Havlasová -
Marketingová komunikace vybraných obchodních řetězců v České republice cílená na seniory
František Budař -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová -
Senior - zákazník budoucnosti?
Vlasta SCHWACHOVÁ -
Senior - Zákazník budoucnosti?
Eva ŠURANSKÁ -
Senior - zákazník budoucnosti?
Martin ŠŮSTEK