Srovnání současného managementu hudebních těles s manažerskými postupy v minulosti – Michal Pivrnec
Michal Pivrnec
Master's thesis
Srovnání současného managementu hudebních těles s manažerskými postupy v minulosti
Comparison of actual methods of management of music ensembles with approaches of music ensembles management in the past
Abstract:
Diplomová práce se zabývá manažerskými postupy v činnosti hudebních těles na aktuální české hudební scéně. V teoretické části se práce zabývá trhem jako takovým, současnou ekonomickou situací ve světě hudby, funkcí a úkoly manažerů, marketingem a marketingovou komunikací. V praktické části jsou představena tři hudební tělesa působící na území České republiky a jedno, které funguje ve Spojených státech …moreAbstract:
This diploma thesis concerns approaches of management in the area of music ensembles on nowaday Czech music scene. Theoretical part of the thesis focuses on the music market as a whole, actual economical importance of music in the world, roles and tasks of managers and marketing communication. In the practical part of the thesis are introduced three music ensembles which are part of Czech music scene …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52520
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2016
- Supervisor: Václav Riedlbauch
- Reader: Daniel Šubrt
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52520
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Hudební soubory a folklorní tradice v Čejkovicích
Anežka Šimberová -
Filmová Filharmonie - vznik, činnost a ambice nového hudebního tělesa
Václav Šmiřák -
Analýza marketingové komunikace hudebního tělesa Segment prostřednictvím internetu
Martina Zelinková -
Management vokálních skupin v České republice
Kryštof Tulis -
Management symfonických dechových orchestrů v České republice
Vlaďka Radová -
Arts Management - marketingová strategie symfonického tělesa (Filharmonie mladých Praha)
Vojtěch Fröhlich -
Povolání: tour manažer
Michal Grombiřík -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková