Srovnání současného managementu hudebních těles s manažerskými postupy v minulosti – Michal Pivrnec
Michal Pivrnec
Diplomová práce
Srovnání současného managementu hudebních těles s manažerskými postupy v minulosti
Comparison of actual methods of management of music ensembles with approaches of music ensembles management in the past
Anotace:
Diplomová práce se zabývá manažerskými postupy v činnosti hudebních těles na aktuální české hudební scéně. V teoretické části se práce zabývá trhem jako takovým, současnou ekonomickou situací ve světě hudby, funkcí a úkoly manažerů, marketingem a marketingovou komunikací. V praktické části jsou představena tři hudební tělesa působící na území České republiky a jedno, které funguje ve Spojených státech …víceAbstract:
This diploma thesis concerns approaches of management in the area of music ensembles on nowaday Czech music scene. Theoretical part of the thesis focuses on the music market as a whole, actual economical importance of music in the world, roles and tasks of managers and marketing communication. In the practical part of the thesis are introduced three music ensembles which are part of Czech music scene …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52520
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Daniel Šubrt
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52520
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Hudební soubory a folklorní tradice v Čejkovicích
Anežka Šimberová -
Filmová Filharmonie - vznik, činnost a ambice nového hudebního tělesa
Václav Šmiřák -
Analýza marketingové komunikace hudebního tělesa Segment prostřednictvím internetu
Martina Zelinková -
Management vokálních skupin v České republice
Kryštof Tulis -
Management symfonických dechových orchestrů v České republice
Vlaďka Radová -
Arts Management - marketingová strategie symfonického tělesa (Filharmonie mladých Praha)
Vojtěch Fröhlich -
Povolání: tour manažer
Michal Grombiřík -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková