Ing. Michaela Ruthová

Bakalářská práce

Segmentace trhu a analýza chování zákazníků

Market Segmentation and Analysis of Behavior Consumers
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je segmentace trhu a analýza chování zákazníků. V teoretické části je vysvětlena segmentace trhu a charakterizována segmentační kritéria, která segmentace trhu využívá. Praktická část obsahuje marketingový výzkum, na jehož základě je provedena a vyhodnocena analýza chování zákazníků společnosti Aktive Šumava, s.r.o.
Abstract:
Theme of my bachelory thesis is Market segmentation and analysis of customers behavior. In the theoretical part of work there is explained market segmentation and criteria of segmentation, that are used for it. There is a marketing reserch, whereupon is made and evaluated analysis of customers behavior in Aktive Šumava, s.r.o. company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Karel Preuss, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání