Nízkonákladové cestování se zaměřením na studenty a mladé lidi do 26 let – Bc. Aneta Schenková
Bc. Aneta Schenková
Bachelor's thesis
Nízkonákladové cestování se zaměřením na studenty a mladé lidi do 26 let
Low cost traveling for students and young people under 26 years
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analyzovat využívání nízkonákladového cestování studenty a mladými lidmi a následně vytvořit koncept nízkonákladového cestování a jeho přípravy. V teoretické části se klade důraz na představení nízkonákladového cestování včetně vybraných služeb cestovního ruchu. Práce se zabývá nízkonákladovými leteckými společnostmi a současnými trendy zprostředkování služeb cestovního ruchu …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the use of low-cost travel by students and young people and then create a concept of low-cost travel and its preparation. The theoretical part emphasizes the introduction of low-cost travel, including selected tourism services. The thesis deals with low-cost airlines and current trends in the tourism services of accommodation and transport. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/wlkmz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2020
- Vedúci: PaedDr. Jiří Helešic, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHENKOVÁ, Aneta. \textit{Nízkonákladové cestování se zaměřením na studenty a mladé lidi do 26 let}. Online. Bakalárska práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, School of Business Administration in Karvina. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/9v5xgu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová