Optimalizace marketingové strategie v podmínkách společnosti MSA, a. s. Dolní Benešov – Eliška Válková
Eliška Válková
Diplomová práce
Optimalizace marketingové strategie v podmínkách společnosti MSA, a. s. Dolní Benešov
Optimization of Marketing Strategy of Company MSA, a. s. Dolní Benešov
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce je optimalizace marketingové strategie v podmínkách společnosti MSA, a.s. Dolní Benešov. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. Teoretická část se zaměřuje na základní marketingové pojmy a popisuje jednotlivé fáze tvorby marketingové strategie. Druhá kapitola diplomové práce představuje společnost MSA, a.s. Dolní Benešov, její historii, současnost a výrobní program. Ve třetí …víceAbstract:
The subject of my diploma thesis is optimization of strategy of company MSA, a.s. Dolní Benešov. The diploma thesis is divided to four chapters. The theoretical one focuses on definition of the basic marketing notions and describes individual steps in creating the marketing strategy. The second chapter represents company MSA, a.s. Dolní Benešov, its history, present and produciton program. In the third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/99151
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Šárka Vilamová
- Oponent: Josef Gabrhel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁLKOVÁ, Eliška. \textit{Optimalizace marketingové strategie v podmínkách společnosti MSA, a. s. Dolní Benešov}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/9vbl6s/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann