Problémy spolupráce mezi školou a školským poradenským zařízením při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Karlovarském kraji – Blanka NOVOTNÁ
Blanka NOVOTNÁ
Diplomová práce
Problémy spolupráce mezi školou a školským poradenským zařízením při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Karlovarském kraji
Problems of cooperation between the school and the school counseling facility in the education of pupils with special educational needs in the Karlovy Vary Region
Anotace:
Práce je zaměřena na spolupráci škol a poradenských zařízení Karlovarského kraje.Vysvětluje pojem žák se speciálními vzdělávacími potřebami.Objasňuje činnost poradenských zařízení, způsob komunikace se školou.Vyhledává problémy, které se ve spolupráci poradenských zařízení objevují z pohledu výchovných poradců i poradenských pracovníků. Navrhuje případné možnosti jejich eliminace.Abstract:
Work is focused on cooperation between schools and counseling facilities Carlsbad region.Explains term pupil with special educational needs.Explains activity counseling facilities ,method of communikation with school.Search problems in cooperation with counseling centers appear from the perspective of educational advisors and guidance counselors . Suggests possible options for their elimination .
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Blanka. \textit{Problémy spolupráce mezi školou a školským poradenským zařízením při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Karlovarském kraji}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/9vea52/.
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Blanka. Problémy spolupráce mezi školou a školským poradenským zařízením při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Karlovarském kraji. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Povědomí učitelek mateřské školy o vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina Forejtová -
Profesní kompetence ve vztahu ke vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů mateřských a základních škol hlavního vzdělávacího proudu
Sabina SASKOVÁ -
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve střední škole
Jana Šolcová Maglenová -
Výchovné poradenství na základní škole se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Gabriela PECHKOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Informovanost o nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež v mikroregionu Rožnovsko jako nástroj prevence rizikového chování
Terezie Reichlová