Bc. Jiřina Bumbová

Diplomová práce

Proměny vnímání československých a amerických žen v letech 1945 - 1970 v reklamě a v médiích

Metamorphosis of the perception of the Czechoslovakian and American women in advertising and media, 1945 - 1970
Anotace:
Tato práce si klade za cíl porovnat rozdíly či shodné prvky ve vývoji vnímání ženy v Československu a v USA na základě reklamy zobrazené v dobových periodikách mezi lety 1945 až 1970. Zjišťuje, zda vůbec, a pokud ano, tak jakým způsobem, se reklamní průmysl zapojil do budování představ o postavení ženy ve společnosti. Zároveň tato diplomová práce podává zprávu o typu a stylizaci reklam uveřejňovaných …více
Abstract:
This thesis aims to compare the differences and similarities in development of perception of women in Czechoslovakia and in the USA, based on imagery used in printed media advertising between years 1945 and 1970. It examines whether the advertisement industry influenced the public perception of women and their role in society and if so then in what manner. At the same time this thesis compares the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Michal Ulvr, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bumbová, Jiřina. Proměny vnímání československých a amerických žen v letech 1945 - 1970 v reklamě a v médiích. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Technická univerzita v Liberci

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Historie