Bc. Jana SZŰCS
Master's thesis
Sociální klima ve školní třídě
Social Climate in a School Class
Abstract:
Diplomová práce nesoucí název "Sociální klima ve školní třídě" se zabývá problematikou tzv. skrytého kurikula. Vedle obsahu výuky je během vzdělávání významné se také zaměřit na oblast klimatickou. Teoretická část diplomové práce se skládá ze základní terminologie, objasnění školního a třídního klimatu a také činitelů podílejících se na třídním klimatu. Dále je zde znázorněno vývojové období adolescence …moreAbstract:
The diploma thesis "Social climate in the classroom" deals with an issue of the so-called hidden curriculum. It is important during the education to focus not just on the teaching content, but also on the climate in the classroom. The theoretical part of the diploma thesis consists of the basic terminology, explanation of school and classroom climates and also focuses on factors involved in the classroom …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SZŰCS, Jana. Sociální klima ve školní třídě. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Education / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková