Bc. Jana SZŰCS
Diplomová práce
Sociální klima ve školní třídě
Social Climate in a School Class
Anotace:
Diplomová práce nesoucí název "Sociální klima ve školní třídě" se zabývá problematikou tzv. skrytého kurikula. Vedle obsahu výuky je během vzdělávání významné se také zaměřit na oblast klimatickou. Teoretická část diplomové práce se skládá ze základní terminologie, objasnění školního a třídního klimatu a také činitelů podílejících se na třídním klimatu. Dále je zde znázorněno vývojové období adolescence …víceAbstract:
The diploma thesis "Social climate in the classroom" deals with an issue of the so-called hidden curriculum. It is important during the education to focus not just on the teaching content, but also on the climate in the classroom. The theoretical part of the diploma thesis consists of the basic terminology, explanation of school and classroom climates and also focuses on factors involved in the classroom …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SZŰCS, Jana. Sociální klima ve školní třídě. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková