Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem – Ing. Bc. Pavel PÍŠTĚK
Ing. Bc. Pavel PÍŠTĚK
Bakalářská práce
Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem
Internet and its potenitals of usage in marketing communication for small and middle-sized companies
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává téma marketingových komunikací v prostředí internetu v rámci malých a středních firem. Hlavně se zaměřuje na tvoření, analýzu a hodnocení webových prezentacích. Posuzuje jednotlivé marketingově komunikační nástroje v uskutečněných projektech. Cílem práce je ověřit význam SEM/SEO pro efektivitu internetové reklamy.Abstract:
Bachelor thesis processes topic marketing communication in internet environment according to small and middle sized companies. It mainly focuses on creating, analyzing and valuating web´s presentations. It looks on particular marketing communication tools in already realized projects. Target of this bachelor thesis is to verify importance SEM/SEO for effectiveness Internet marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
13686
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PÍŠTĚK, Pavel. \textit{Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/9vs0z2/.
Jak správně citovat práci
PÍŠTĚK, Pavel. Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 08. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Reklama na internetu
Matěj Braborec -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Internetový marketing a internetová reklama
Lenka PETRUŽÁLKOVÁ -
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Marek Mach -
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Jiří Tabáček -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku
Petra Šíšová