Ing. Bc. Pavel PÍŠTĚK

Bachelor's thesis

Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem

Internet and its potenitals of usage in marketing communication for small and middle-sized companies
Abstract:
Bakalářská práce zpracovává téma marketingových komunikací v prostředí internetu v rámci malých a středních firem. Hlavně se zaměřuje na tvoření, analýzu a hodnocení webových prezentacích. Posuzuje jednotlivé marketingově komunikační nástroje v uskutečněných projektech. Cílem práce je ověřit význam SEM/SEO pro efektivitu internetové reklamy.
Abstract:
Bachelor thesis processes topic marketing communication in internet environment according to small and middle sized companies. It mainly focuses on creating, analyzing and valuating web´s presentations. It looks on particular marketing communication tools in already realized projects. Target of this bachelor thesis is to verify importance SEM/SEO for effectiveness Internet marketing.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier: 13686

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010
  • Supervisor: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PÍŠTĚK, Pavel. Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 08. 2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications