Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem – Ing. Bc. Pavel PÍŠTĚK
Ing. Bc. Pavel PÍŠTĚK
Bachelor's thesis
Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem
Internet and its potenitals of usage in marketing communication for small and middle-sized companies
Abstract:
Bakalářská práce zpracovává téma marketingových komunikací v prostředí internetu v rámci malých a středních firem. Hlavně se zaměřuje na tvoření, analýzu a hodnocení webových prezentacích. Posuzuje jednotlivé marketingově komunikační nástroje v uskutečněných projektech. Cílem práce je ověřit význam SEM/SEO pro efektivitu internetové reklamy.Abstract:
Bachelor thesis processes topic marketing communication in internet environment according to small and middle sized companies. It mainly focuses on creating, analyzing and valuating web´s presentations. It looks on particular marketing communication tools in already realized projects. Target of this bachelor thesis is to verify importance SEM/SEO for effectiveness Internet marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier:
13686
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÍŠTĚK, Pavel. \textit{Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/9vs0z2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PÍŠTĚK, Pavel. Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 08. 2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Reklama na internetu
Matěj Braborec -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Internetový marketing a internetová reklama
Lenka PETRUŽÁLKOVÁ -
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Marek Mach -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku
Petra Šíšová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová