Helena Horáková

Diplomová práce

Analýza zákaznické spokojenosti společnosti Break Time Bistro

Customer satisfaction analysis of company Break Time Bistro
Anotace:
Cílem diplomové práce je v prvé řadě zjistit vztah mezi jednotlivými faktory a celkovou spokojeností zákazníků pomocí korelační závislosti a dále zodpovědět výzkumné otázky zaměřující se na spokojenost a behaviorální záměry zákazníků. Pro účely diplomové práce byla použita primární i sekundární data. Na základě zjištění v teoretické části doplněných o dotazníkové šetření, do kterého se zapojil personál …více
Abstract:
The primary aim of this thesis was to examine the relationship based on the correlation between individual factors and overall customer satisfaction and answer research questions focused on customer satisfaction and behavioral intentions. Both primary and secondary data were collected. Based on the theoretical background and questionnaire survey was defined 14 individual factors which may affect the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Michaela Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78693

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management