Helena Horáková

Master's thesis

Analýza zákaznické spokojenosti společnosti Break Time Bistro

Customer satisfaction analysis of company Break Time Bistro
Abstract:
Cílem diplomové práce je v prvé řadě zjistit vztah mezi jednotlivými faktory a celkovou spokojeností zákazníků pomocí korelační závislosti a dále zodpovědět výzkumné otázky zaměřující se na spokojenost a behaviorální záměry zákazníků. Pro účely diplomové práce byla použita primární i sekundární data. Na základě zjištění v teoretické části doplněných o dotazníkové šetření, do kterého se zapojil personál …more
Abstract:
The primary aim of this thesis was to examine the relationship based on the correlation between individual factors and overall customer satisfaction and answer research questions focused on customer satisfaction and behavioral intentions. Both primary and secondary data were collected. Based on the theoretical background and questionnaire survey was defined 14 individual factors which may affect the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2020
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Michaela Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78693