Analýza zákaznické spokojenosti společnosti Break Time Bistro – Helena Horáková
Helena Horáková
Diplomová práce
Analýza zákaznické spokojenosti společnosti Break Time Bistro
Customer satisfaction analysis of company Break Time Bistro
Anotace:
Cílem diplomové práce je v prvé řadě zjistit vztah mezi jednotlivými faktory a celkovou spokojeností zákazníků pomocí korelační závislosti a dále zodpovědět výzkumné otázky zaměřující se na spokojenost a behaviorální záměry zákazníků. Pro účely diplomové práce byla použita primární i sekundární data. Na základě zjištění v teoretické části doplněných o dotazníkové šetření, do kterého se zapojil personál …víceAbstract:
The primary aim of this thesis was to examine the relationship based on the correlation between individual factors and overall customer satisfaction and answer research questions focused on customer satisfaction and behavioral intentions. Both primary and secondary data were collected. Based on the theoretical background and questionnaire survey was defined 14 individual factors which may affect the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Michaela Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez