Socioemocionální bohatství rodinného podnikání jako zdroj konkurenční výhody – Kalchenko Kalchenko
Kalchenko Kalchenko
Bakalářská práce
Socioemocionální bohatství rodinného podnikání jako zdroj konkurenční výhody
Socio-emotional wealth of family business as a source of competitive advantage
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je socioemocionální bohatství (SEW) rodinného podnikání jako zdroj konkurenční výhody. Hlavním cílem práce je vyhodnocení stavu socioemocionálního bohatství vybrané firmy, kterou je český výrobce a distributor zdravých potravin Emco. Firma působí na trhu od roku 1990 a několik let zpátky v ni došlo k předání podnikového řízení. První část práce je zpracována metodou literární …víceAbstract:
Main theme of this thesis is the socio-emotional wealth (SEW) of family business as a source of competitive advantage. The objective of the work is to evaluate the state of socio-emotional wealth of selected company, which is the Czech producer and distributor of healthy food Emco. This company has been operating on the domestic market since 1990, but a few years ago there was a transfer of corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/affuj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Socioemocionální bohatství rodinného podniku jako zdroj konkurenční výhody
Elena Levchukova -
Je socioemocionální bohatství unikátní pro rodinné firmy?
Jan Bartoníček -
External Just Transition An Assessment of the External Socio-Economic Effects of the EU Climate Policy in the Case of Moldova
Judith Gerhalter -
Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání
Pavel Kuznetsov -
Business model pro založení startupu rodinné firmy
Veronika Linhartová -
Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Matěj Lang -
Business plán na rozšíření rodinného podnikání
Tereza Kabešová -
Příprava business plánu pro rozšíření aktivit (rodinného) podnikání
Artem Minsadyrov