Didaktické opory pro tvorbu 3D grafiky v prostředí CINEMA 4D – Mgr. Karel Picka
Mgr. Karel Picka
Bachelor's thesis
Didaktické opory pro tvorbu 3D grafiky v prostředí CINEMA 4D
Teaching support for 3D graphics in CINEMA 4D enviroment
Abstract:
Tématem bakalářské práce „Didaktické opory pro tvorbu 3D grafiky v prostředí CINEMA 4D“ je tvorba studijních opor ke grafickému programu Cinema 4D a jejich možná implantace do výuky. Práce by měla nabízet řešení pro pedagogy, kteří by chtěli tento program ve svých hodinách vyučovat. Ve strukturalizovaných krocích jim popisuje prostředí tohoto programu a jeho možnosti. Práce by tedy měla obsahovat jak …moreAbstract:
The bachelor's thesis „Teaching support for 3D graphics in the CINEMA 4D environment“ is focused on Cinema 4D software teaching support creation and its implementation into the education process. The aim of the work is to offer solution for pedagogues willing to teach this software in their lectures as well as to describe this software’s environment and possibilities in several structured steps. It …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ej0fn/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Technology and IT Education
Theses on a related topic
-
Graphics workflow optimization when editing standard tasks using modern graphics editing programs
Maja Khabirova -
CorelDRAW Graphics Suite X4 a jeho využití při výuce počítačové grafiky
Jan FILÍPEK -
Výukový program pro předmět Počítačová grafika
Martin ŠTARMAN -
Optimalizace procesu tvorby 3D grafiky
Nazar Andriychuk -
Tvorba, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender
Milan Slavík -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Lukáš Opl -
Tvorba 3D modelu a jeho využití v herním průmyslu
David Chochola -
Srovnání softwaru pro tvorbu 3D grafiky s ohledem na jeho výuku v prostředí ZŠ
Petr Šavelka