Bc. Pavlína Procházková

Master's thesis

Role marketingového výzkumu v řízení vztahů se zákazníky

Role of Marketing Research in Customer Relationship Management
Abstract:
Role marketingového výzkumu v řízení vztahů se zákazníky je neodmyslitelná. Stejně jako koncepce CRM i marketingové výzkumné metody jsou náročné procesy, jež mají svá specifika. Přesto jsou propojitelné. Cílem této práce je nalezení možných propojení vedoucích k vyšší efektivitě vztahu se zákazníky. Přičemž primárním zájmem CRM je zákaznická spokojenost, pokud jde o rozsah této práce. Praktická část …more
Abstract:
The role of marketing research in Customer Relationship Management is inherent. Both, the CRM conception and methods of marketing research, are sophisticated processes with several specifics. Still they are connectable. The goal of this thesis is to find out possible connections that would lead to the effective relationship with customers. While the primary focus of the CRM method used in this thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní