Role marketingového výzkumu v řízení vztahů se zákazníky – Bc. Pavlína Procházková
Bc. Pavlína Procházková
Master's thesis
Role marketingového výzkumu v řízení vztahů se zákazníky
Role of Marketing Research in Customer Relationship Management
Anotácia:
Role marketingového výzkumu v řízení vztahů se zákazníky je neodmyslitelná. Stejně jako koncepce CRM i marketingové výzkumné metody jsou náročné procesy, jež mají svá specifika. Přesto jsou propojitelné. Cílem této práce je nalezení možných propojení vedoucích k vyšší efektivitě vztahu se zákazníky. Přičemž primárním zájmem CRM je zákaznická spokojenost, pokud jde o rozsah této práce. Praktická část …viacAbstract:
The role of marketing research in Customer Relationship Management is inherent. Both, the CRM conception and methods of marketing research, are sophisticated processes with several specifics. Still they are connectable. The goal of this thesis is to find out possible connections that would lead to the effective relationship with customers. While the primary focus of the CRM method used in this thesis …viacKľúčové slová
Řízení vztahů se zákazníky spokojenost zákazníků loajalita zákazníků efektivní komunikace marketingový výzkum STEEP analýza SWOT analýza analýza Porterovy síly analýza zákazníka pojistný trh. Customer Relationship Management Customer satisfaction Customer loyalty effective communication marketing research STEEP analysis SWOT analysis Porter five forces analysis Market Segmentation analysis insurance market.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q65ix/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza preferencí zákazníka na trhu pojistných produktů
Lenka NOVÁKOVÁ -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Současná situace na trhu s Customer Relationship Management systémy: analýza a potenciál CRM systémů pro živnostníky v České republice
Ondřej Popelka -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Market Analysis for a Corporate Travel Management Company
Irina Denisova -
Strategic Analysis of Emaar Properties UAE
Jennet Orazova -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen