Bc. Pavlína Procházková

Master's thesis

Role marketingového výzkumu v řízení vztahů se zákazníky

Role of Marketing Research in Customer Relationship Management
Anotácia:
Role marketingového výzkumu v řízení vztahů se zákazníky je neodmyslitelná. Stejně jako koncepce CRM i marketingové výzkumné metody jsou náročné procesy, jež mají svá specifika. Přesto jsou propojitelné. Cílem této práce je nalezení možných propojení vedoucích k vyšší efektivitě vztahu se zákazníky. Přičemž primárním zájmem CRM je zákaznická spokojenost, pokud jde o rozsah této práce. Praktická část …viac
Abstract:
The role of marketing research in Customer Relationship Management is inherent. Both, the CRM conception and methods of marketing research, are sophisticated processes with several specifics. Still they are connectable. The goal of this thesis is to find out possible connections that would lead to the effective relationship with customers. While the primary focus of the CRM method used in this thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedúci: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní