Hudební a pohybová výchova s prvky muzikoterapie v edukačním procesu u žáků základní školy speciální – Mgr. Zdeňka Opřátková
Mgr. Zdeňka Opřátková
Diplomová práce
Hudební a pohybová výchova s prvky muzikoterapie v edukačním procesu u žáků základní školy speciální
Music and movement education with components of Music therapy in educational process of pupils in primary special school
Anotace:
OPŘÁTKOVÁ, Zdeňka: Hudební a pohybová výchova s prvky muzikoterapie v edukačním procesu u žáků základní školy speciální, diplomová práce. Brno, MU 2017, s. 127. Diplomová práce se zabývá problematikou propojení hudební a pohybové výchovy s prvky muzikoterapie u žáků základní školy speciální se zaměřením na žáky s těžkým mentálním postižením. Vymezuje mentální postižení a přibližuje výchovně vzdělávací …víceAbstract:
Opřátková, Zdeňka: Music and Movement Education with Components of Music Therapy in Pupils of Primary Special School, thesis. Brno, MU 2017, s. 127. The thesis deals with the issue of linking music and movement education with components of music therapy in primary special schools oriented on pupils with severe mental impairment. It defines the problems of mental impairment and offers an insight into …víceKlíčová slova
mentální postižení základní škola speciální vzdělávání výchova vzdělávací program hudební výchova pohybová výchova muzikoterapie metody a techniky muzikoterapie speciální pedagogika žák se speciálními vzdělávacími potřebami. mental impairment primary special school education educational program music education movement education music therapy methods and techniques of music therapy special needs education pupil with special needs
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k41yc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OPŘÁTKOVÁ, Zdeňka. \textit{Hudební a pohybová výchova s prvky muzikoterapie v edukačním procesu u žáků základní školy speciální}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/9wmyxz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ