Dítě s ADHD a vývojovou dysfázií v běžné mateřské škole – Bc. Tereza DUNDÁLKOVÁ
Bc. Tereza DUNDÁLKOVÁ
Master's thesis
Dítě s ADHD a vývojovou dysfázií v běžné mateřské škole
A child with ADHD and developmental dysphasia in a regular kindergarten
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá dítětem s ADHD a vývojovou dysfázií v prostředí běžné mateřské školy. Zkoumá především vliv ADHD a vývojové dysfázie na vzdělávání dítěte a jeho zařazení do běžné mateřské školy. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou část a na výzkumnou část. První kapitola teoretické části charakterizuje dítě v předškolním věku, zaměřuje se na jeho komunikační schopnosti a na vývoje …viacAbstract:
The thesis deals with a child with ADHD and developmental dysphasia in a regular kindergarten. In particular, it examines the effects of ADHD and developmental dysphasia on the child's education and his placement in a regular kindergarten. The thesis is divided into a theoretical part and a research part. The first chapter of the theoretical part characterizes the child at preschool age. It describes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUNDÁLKOVÁ, Tereza. Dítě s ADHD a vývojovou dysfázií v běžné mateřské škole. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní mateřská škola jako zdroj inspirace v procesu edukace předškolních dětí
Eva KHAINOVÁ -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Dramatická výchova a její vliv na rozvoj pragmatické jazykové roviny předškolních dětí
Kateřina Jedličková -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí v logopedické třídě mateřské skoly
Lenka Fiedlerová -
Rozvoj pragmatické jazykové roviny u dětí předškolního věku
Michaela Vystrčilová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová -
Analýza projektu zaměřeného na rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí v běžné mateřské škole
Jitka Matoušová