Osobnostní charakteristiky voličů politických stran v Poslanecké sněmovně – Bc. Dominik Ryšánek
Bc. Dominik Ryšánek
Master's thesis
Osobnostní charakteristiky voličů politických stran v Poslanecké sněmovně
Personal Characteristics of the Voters in Election of Political Parties into the Chamber of Deputies
Abstract:
Diplomová práce pojednává o osobnostních faktorech voličů jednotlivých politických stran v České republice. Práce si klade za cíl zjistit, zda se takoví voliči v osobnostních faktorech liší a zda se liší dle politického spektra (levice, střed, pravice). Práce využívá kvantitativních metod výzkumu a celkem se do sběru dat zapojilo přes 1400 respondentů. Práce přináší nové poznatky z oblasti osobnosti …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the personal characteristics of the voters in election of political parties in the Czech republic. Thesis aims to determine whether the electors differ in their personal factors and also whether they differ according to the political spectrum (left wing, centre, right wing). The empirical part of the thesis applies the quantitative methods and overall, over 1400 respondents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYŠÁNEK, Dominik. \textit{Osobnostní charakteristiky voličů politických stran v Poslanecké sněmovně}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/9wpoz8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ryšánek, Dominik. Osobnostní charakteristiky voličů politických stran v Poslanecké sněmovně. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Česká psychologie za totality 1948-1989: cestičky přes překážky doby
Markéta Černá -
Politický marketing a volební úspěch
Magdaléna Bártová -
Psychologie reklamy v politické kampani
Sebastian Kemel -
Davové jevy, psychologie davu
Jana Flachsová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK