Bc. Veronika Brožkovcová

Diplomová práce

Efektivní využití marketingových technik v neziskovém sektoru

Effective use of marketing techniques in the non-profit sector
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje v teoretické část celkové charakteristice neziskového sektoru a jeho členění, následně se zaměřuje na marketing a marketingovou komunikaci a další faktory ovlivňující marketingové činnosti společností. V praktické části jsou představeny dva nadační fondy a poté se řeší jejich marketingová činnost. Cílem bylo zhodnotit jejich marketingové činnosti a navrhnout doporučení …více
Abstract:
This diploma thesis deals in the theoretical part with the general characteristics of the non-profit sector and its parts, then it focuses on marketing and marketing communication and other factors influencing the marketing activities of companies. In the practical part, two endowment funds are presented and then their marketing activities are dealt with. The aim was to evaluate their marketing activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní