Efektivní využití marketingových technik v neziskovém sektoru – Bc. Veronika Brožkovcová
Bc. Veronika Brožkovcová
Diplomová práce
Efektivní využití marketingových technik v neziskovém sektoru
Effective use of marketing techniques in the non-profit sector
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje v teoretické část celkové charakteristice neziskového sektoru a jeho členění, následně se zaměřuje na marketing a marketingovou komunikaci a další faktory ovlivňující marketingové činnosti společností. V praktické části jsou představeny dva nadační fondy a poté se řeší jejich marketingová činnost. Cílem bylo zhodnotit jejich marketingové činnosti a navrhnout doporučení …víceAbstract:
This diploma thesis deals in the theoretical part with the general characteristics of the non-profit sector and its parts, then it focuses on marketing and marketing communication and other factors influencing the marketing activities of companies. In the practical part, two endowment funds are presented and then their marketing activities are dealt with. The aim was to evaluate their marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z7a0p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Environmentálny pilier CSR v kontexte marketingovej komunikácie vybraného podniku
Letková Letková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Ethics, related to organizational communication.
Ladislav Centár -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová