Nákup a dovoz sortimentu společnosti Titbit s.r.o. do ČR – Valeriia Agalakova
Valeriia Agalakova
Master's thesis
Nákup a dovoz sortimentu společnosti Titbit s.r.o. do ČR
Purchase and import of the assortment of Titbit s.r.o. company to the CR
Anotácia:
Táto práce je zaměřena na mezinárodní obchod s tropickým ovocem a na nákupní procesy s nim spojené. Hlavním cílem této práce je zhodnotit aktuální situaci na trhu s čerstvým tropickým ovocem ve světě a ocenit procesy při nákupu a dovozu vybraného ovoce (avokádo a mango) do České republiky. Na přiklade české společností – importéra budou zhodnocené výše uvedené procesy, a budou navrhnuté možné řešení …viacAbstract:
This work is focused on international trade of tropical fruits and on the purchase processes connected with it. The main goal of this thesis is to evaluate the current situation on the market of fresh tropical fruits - mango and avocado in the world, and the process of purchase on the basis of czech company - importer.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78216
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2019
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78216
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské postoje a preference mladé generace při nákupu potravin v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Miroslava Navrátilová -
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu produktů fair trade
Michael VEDRA