Konzumní společnost jako fenomén nového tisíciletí z pohledu mladší generace – Tereza NAVRKALOVÁ
Tereza NAVRKALOVÁ
Bachelor's thesis
Konzumní společnost jako fenomén nového tisíciletí z pohledu mladší generace
Consumer society as a phenomenon of the new millennium from the perspective of the younger generation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem konzumní společnost a jejími projevy ve společnosti. Zaměřuje se na to, co je to konzum a jaký má vliv na psychiku člověka a výchovu dětí. Tato práce ukazuje historický vývoj konzumní společnosti a její postupné upevňování ve společnosti. Součástí práce je výzkum názorů studentů Filozofické fakulty Ostravské univerzity.Abstract:
This thesis deals with the concept of consumer society and its manifestations in society. It focuses on what is consumerism and its impact on the human psyche and upbringing of children. This work shows the historical development of the consumer society and its gradual consolidation of the society. Part of this work is research the knowledge of students of the Faculty of Arts, University of Ostrava …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Accessible from:: 23. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimír Horák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAVRKALOVÁ, Tereza. \textit{Konzumní společnost jako fenomén nového tisíciletí z pohledu mladší generace} [online]. Ostrava, 2014 [cit. 2023-05-31]. Available from: https://theses.cz/id/9x8kpl/. Bachelor's thesis. University of Ostrava, Faculty of Arts. Thesis supervisor Mgr. Vladimír Horák, Ph.D.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NAVRKALOVÁ, Tereza. Konzumní společnost jako fenomén nového tisíciletí z pohledu mladší generace. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Humanities / Management for the Public Sector
Theses on a related topic
-
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
Radka Kutilová -
"Revoluce" v masových médiích ve Velké Británii na přelomu padesátých a šedesátých let 20. století. Příspěvek k evropské konzumní společnosti po roce 1945
Martina Kapitáňová -
„Revoluce“ v masových médiích ve Velké Británii na přelomu padesátých a šedesátých let 20. století. Příspěvek k evropské konzumní společnosti po roce 1945
Martina Kapitáňová -
Determinanty vzniku a vývoje čínské konzumní společnosti
Petra Sofia Horňáková -
Vztah nacistické ideologie a reklamy - sonda na pozadí teorií masové společnosti
Radka Šoborová -
Masmédia a kultura. Jak česká média ovlivňují veřejné mínění a kulturní trendy.
Jiří Valášek -
Masová kultura a hospodářská kriminalita
Veronika Králíková