Konzumní společnost jako fenomén nového tisíciletí z pohledu mladší generace – Tereza NAVRKALOVÁ
Tereza NAVRKALOVÁ
Bakalářská práce
Konzumní společnost jako fenomén nového tisíciletí z pohledu mladší generace
Consumer society as a phenomenon of the new millennium from the perspective of the younger generation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem konzumní společnost a jejími projevy ve společnosti. Zaměřuje se na to, co je to konzum a jaký má vliv na psychiku člověka a výchovu dětí. Tato práce ukazuje historický vývoj konzumní společnosti a její postupné upevňování ve společnosti. Součástí práce je výzkum názorů studentů Filozofické fakulty Ostravské univerzity.Abstract:
This thesis deals with the concept of consumer society and its manifestations in society. It focuses on what is consumerism and its impact on the human psyche and upbringing of children. This work shows the historical development of the consumer society and its gradual consolidation of the society. Part of this work is research the knowledge of students of the Faculty of Arts, University of Ostrava …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimír Horák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAVRKALOVÁ, Tereza. \textit{Konzumní společnost jako fenomén nového tisíciletí z pohledu mladší generace} [online]. Ostrava, 2014 [cit. 2023-05-31]. Dostupné z: https://theses.cz/id/9x8kpl/. Bakalářská práce. Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Vladimír Horák, Ph.D.
Jak správně citovat práci
NAVRKALOVÁ, Tereza. Konzumní společnost jako fenomén nového tisíciletí z pohledu mladší generace. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
Radka Kutilová -
"Revoluce" v masových médiích ve Velké Británii na přelomu padesátých a šedesátých let 20. století. Příspěvek k evropské konzumní společnosti po roce 1945
Martina Kapitáňová -
„Revoluce“ v masových médiích ve Velké Británii na přelomu padesátých a šedesátých let 20. století. Příspěvek k evropské konzumní společnosti po roce 1945
Martina Kapitáňová -
Determinanty vzniku a vývoje čínské konzumní společnosti
Petra Sofia Horňáková -
Masmédia a kultura. Jak česká média ovlivňují veřejné mínění a kulturní trendy.
Jiří Valášek -
Masová kultura a hospodářská kriminalita
Veronika Králíková