Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje – David Čejka
David Čejka
Bakalářská práce
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje
Marketing study of satisfaction of users of wooden buildings in the South Moravian Region
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové studii spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje. Šetření bylo určeno na zkolaudované dřevostavby mezi lety 2015 až 2022. Díky dotazníku jsem získal odpovědi do jednotlivých okruhů, kde jsem obdržel informace o majitelích samotných dřevostaveb. Dále majitelé odpovídali na základě zkušeností a očekávání s dřevostavbou. Následně jsem …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on a marketing study of the satisfaction of users of wooden buildings in the South Moravian Region. The investigation was designed to the approved wooden buildings between 2015 and 2022. Thanks to the questionnaire, I obtained answers to the individual headings, where I received information about the owners of the wooden buildings themselves. In addition, owners responded …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Josef Lenoch, Ph.D.
- Oponent: Jan Sebera, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČEJKA, David. \textit{Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/9xh3xh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendelova univerzita v Brně
Lesnická a dřevařská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Stavby na bázi dřeva / Stavby na bázi dřeva
Práce na příbuzné téma
-
Effect of calving season and parity of lactation on milk production in Holstein cattle at the farm in South Moravian region
Olagoke Omoniyi Falade -
Soil enzyme activities and microbial communities as bio indicators for soil recovery, health and quality in forest ecosystem in south Moravian region of the Czech Republic
Hanadi Abd Alrahman Ali Ananbeh -
The International Cooperatin of the South Moravian Region
Michaela Šimková -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
Petr Hahn -
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Středočeského kraje
Tomáš Hlaváč -
Construction and influence of Aqualand Moravia on Mikulovsko microregion
Radka Hemalová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova