Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism – Natálie ŠKÁBOVÁ
Natálie ŠKÁBOVÁ
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism
Using Social Networks for Promoting the Czech Republic by the CzechTourism Organisation
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat, jakým způsobem organizace CzechTourism vyu-žívá k propagaci České republiky sociální sítě, a nabídnout případná další využití do bu-doucna v souladu s jejich vývojem. Za tímto účelem jsou v teoretické části popsány základní pojmy vztahující se k marketingové oblasti, s důrazem na propagaci produktu v rámci sociálních sítí. V praktické části bakalářské práce …viacAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to analyse how the organization CzechTourism utilizes different social networks to promote the Czech Republic and to propose the potential further use in accordance with their development. For this purpose, the theoretical part describes the basic concepts related to the marketing area with emphasis on promotion within social networks. The organization CzechTourism …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKÁBOVÁ, Natálie. \textit{Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Arts. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/9xjgfa/.
Jak správně citovat práci
ŠKÁBOVÁ, Natálie. Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / French Language for European and International Trade
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva