Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček – Petr Dvořák
Petr Dvořák
Bachelor's thesis
Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček
Marketing and Promotion of the Valašský Špalíček Music Festival
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing a propagaci valašskomeziříčského hudebního festivalu Valašský špalíček. Teoretická část definuje kulturu a organizace, které kulturu provozují. Dále obecně vysvětluje marketing kulturních produktů a popisuje marketingovou komunikaci. Tato část také obsahuje teoretický popis ekonomických analýz a marketingového výzkumu. Praktická část charakterizuje festival …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing and promotion of music festival Valašský špalíček in Valašské Meziříčí. The theoretical part of the bachelor thesis firstly defines the term culture and organizations which organize cultural actions. Secondly the thesis is concentrated on general definition of marketing of cultural products and detail description of marketing communication. This part also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁK, Petr. \textit{Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/9xv3az/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dvořák, Petr. Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová