Bc. Tereza Roučková

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of a chosen company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií zvolené společnosti. Hlavním cílem práce je návrh a doporučení marketingové strategie. Dílčími cíli je představení společnosti a značky, identifikace vnějšího a vnitřního prostředí, marketingový výzkum a SWOT analýza. Zvolenou zkoumanou společností je společnost HumbleWood s.r.o. a její značka Dogsie, které vznikly a vyrostly na půdě České zemědělské …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy in the selected company. The main goal of this thesis is to recommend actions for improving the marketing strategy of a selected company. The partial goals of the thesis are the introduction of the company and the brand, identification of the external and internal environment, evaluation of the current marketing strategy and SWOT analysis. The selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 9xvs7x 9xvs7x/2
2. 4. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.