Marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Tereza Roučková
Bc. Tereza Roučková
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of a chosen company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií zvolené společnosti. Hlavním cílem práce je návrh a doporučení marketingové strategie. Dílčími cíli je představení společnosti a značky, identifikace vnějšího a vnitřního prostředí, marketingový výzkum a SWOT analýza. Zvolenou zkoumanou společností je společnost HumbleWood s.r.o. a její značka Dogsie, které vznikly a vyrostly na půdě České zemědělské …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy in the selected company. The main goal of this thesis is to recommend actions for improving the marketing strategy of a selected company. The partial goals of the thesis are the introduction of the company and the brand, identification of the external and internal environment, evaluation of the current marketing strategy and SWOT analysis. The selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
Kateřina Slámová -
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
Bára LIBOSVAROVÁ -
Marketingový mix vybrané firmy
Lenka Nožičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva