Poruchy chování u žáků s dyslexií na středních odborných školách – Veronika Caltová
Veronika Caltová
Bakalářská práce
Poruchy chování u žáků s dyslexií na středních odborných školách
Behavioral disorders in pupils with dyslexia at secondary vocational schools
Anotace:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí z teoretické a praktické. V teoretické části pojednává o Specifických poruchách chování (hyperkinetické poruchy) s poruchami učení zaměřené na dyslexii. Také o speciálně pedagogických postupech a sociálních vlivech. V praktické části jsou uvedeny tři různé kazuistiky jak se děti s touto diagnózou, vyrovnaly a jak to zvládli jejich rodinní příslušníci. Školní …víceAbstract:
This bachelor thesis is consisting of two parts, one is theoretical and second is practical. The theoretical part deals whit specific behavioral disorders (hyperkinetic disorders) with learning disabilities focused on dyslexia. Also deals about special pedagogical practices and social influences. In the practical part, there are three different case reports, how children with this diagnosis have settled …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Beáta Krahulcová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Duševní poruchy a poruchy vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Lukáš Sluka -
Duševní poruchy a poruchy chování vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Tereza Vojtěchová -
Duševní poruchy a poruchy chování vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Dominika Valtlová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva