Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí – Zdeněk PITNER
Zdeněk PITNER
Bachelor's thesis
Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí
Destination management and marketing brand on promotion
Abstract:
Práce je zaměřena na zhodnocení aktuální situace destinace MAS Rozkvět, z. s. a nalezení vhodného způsobu propagace destinace. V práci byly použity analýzy STEP a SWOT, Porterův model pěti sil a rovněž bylo provedeno dotazníkové šetření na vzorku 85 respondentů. Po provedení potřebných analýz vyplynulo, že destinace by se měla vydat cestou strategie VYUŽITÍ. Destinace by měla využít svých silnýc stránek …moreAbstract:
The work is focused on the evaluation of the current situation destination MAS Rozkvět, z. s. and it is also focused on finding a good way for promotion destination. STEP analysis and SWOT, Porter's five forces model and also there was a questionnaire survey were used in this paper on a sample of 85 respondents. After making the necessary analysis it revealed that destination should follow a route …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PITNER, Zdeněk. \textit{Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/9y7m6j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PITNER, Zdeněk. Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Destinační management - spolupráce aktérů cestovního ruchu v Kutné Hoře
Petr Zbraněk -
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Destinační management a jeho ekonomický kontext
Kateřina Kotíková -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
České Švýcarsko o.p.s. se zaměřením na management destinace
Aneta Černovská -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Destinační management v rozvoji cestovního ruchu v mikroregionu Strážnicko
Hana Jelínková -
Destinační management v rozvoji cestovního ruchu v Mikroregionu Holešovsko
Tereza Rušikvasová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights