Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu – Markéta Šťastná
Markéta Šťastná
Diplomová práce
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Education of a pupil with specific language impairment in a mainstream elementary school
Anotace:
Diplomová práce přináší pohled na realitu inkluze na prvním stupni českých základních škol a přímo se zaměřuje na konkrétní případ žáka s vývojovou dysfázií. Blíže se věnuje způsobu přípravy školy a pedagogických pracovníků na inkluzi, dále popisuje vzdělávání žáka a líčí strategie, které pedagogové používají ve vybraných předmětech s daným jedincem.Abstract:
The diploma thesis provides expample the reality of inclusion at the elementyry school in Czech Republic. It directly focuses on the specific case of a pupil with specific language impairment. It apply to specify more detail of the metod of preparing the school and pedagogical staff for inclusion. It also describes the education of the pupil and strategies that teacher use in selected subjects with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jj2df/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Nový pohled na přírodu a kulturu ve vzdělávání na 1. stupni základní školy
Klára Žilková -
Výuka předmětu Ochrana člověka za mimořádných událostí na základních školách na území okresu Cheb
Barbora KOZÁKOVÁ -
Využití lapbooku ve vlastivědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ na příkladu Šumperska
Helena Urbánková -
Pohled učitelů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných ZŠ
Michaela Kročilová -
Připravenost pedagogů na společné vzdělávání žáků s mentálním postižením a narušenou komunikační schopností na základních školách v České republice
Michaela Kolaříková -
Domácí vzdělávání na 1. stupni základní školy v reflexi žáků
Alžběta Kuciánová -
Inkluzivní vzdělávání a integrace ukrajinských žáků na prvním stupni základních škol
Vendula Fraňková