Narušený vývoj řeči u dětí v běžné mateřské škole – Bc. Ivana Prudká
Bc. Ivana Prudká
Bakalářská práce
Narušený vývoj řeči u dětí v běžné mateřské škole
Disturbed Speech Development in the Kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se člení na teoretickou a praktickou část. Teoretická část má dvě kapitoly – v první kapitole jsou charakterizovány pojmy narušený vývoj řeči, opožděný vývoj řeči a vývojová dysfázie. Dále se tato část zabývá prevencí narušení a přístupem k dětem s narušeným vývojem řeči v mateřské škole. Ve druhé kapitole je popsán rozvoj řeči dítěte v předškolním věku dle RVP PV a rozvoj řeči dítěte …víceAbstract:
This bachelor´s thesis is divided into a theoretical and practical part. There are two chapters in the theoretical part. The first chapter describes terms like a disturbed speech development, a delayed speech development and a developmental dysphasia. Thereafter this chapter writes about a disturbance prevention and an access to the children with the disturbed speech development in a kindergarten. …víceKlíčová slova
narušený vývoj řeči opožděný vývoj řeči specificky narušený vývoj řeči vývojová dysfázie jazykové roviny prevence přístup rozvoj řeči běžná mateřská škola disturbed speech development delayed development specific disturbed speech development developmental dysphasia linguistic levels prevention access speech development ordinary kindergarten
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gbgih/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská -
Narušený vývoj řeči u dětí předškolního věku
Jana Slezáková -
Analýza komunikačních kompetencí u dětí předškolního věku s narušeným vývojem řeči
Martina Patočková -
Analýza rozvoje fonematického uvědomování u dětí s narušeným vývojem řeči dle metodiky Elkonina
Soňa Dočekalová -
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
Alice Kramářová -
Narušený vývoj řeči u dětí v předškolním věku
Veronika GROUŠLOVÁ