Potravinářství jako zdroj bioaktivních látek pro kosmetické přípravky – Bc. Julie Holá
Bc. Julie Holá
Master's thesis
Potravinářství jako zdroj bioaktivních látek pro kosmetické přípravky
The Food Industry as a Source of Bioactive Ingredients for Cosmetic Products
Anotácia:
V diplomové práci na téma „Potravinářství jako zdroj bioaktivních látek pro kosmetické přípravky“ je zpracována problematika složek potravin, které mají potenciál pro využití jako kosmetických surovin. Následně se práce zaměřuje na složky mléka využitelné v kosmetice. Praktická část sestává z přípravy nutrikosmetického nápoje z kyselé a sladké syrovátky s vhodnými příchutěmi. Sladká syrovátka byla …viacAbstract:
The diploma thesis “The Food Industry as a Source of Bioactive Ingredients for Cosmetic Products” deals with issue of food components that have potential to be used as cosmetic raw materials. The thesis then focuses on components of milk that can be used in cosmetics. The practical part consists of the preparation of nutricosmetic beverage made from acid and sweet whey with suitable flavours. Sweet …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Jana Zemanová, Ph.D.
- Oponent: Zuzana Míšková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of AgriSciencesMaster programme / specializace:
Food and Beverage Human Nutrition / Human Nutrition
Práce na příbuzné téma
-
Ekologické aspekty výroby kosmetických surovin
Vanda Machálková -
Komedogenní vlastnosti surovin kosmetických přípravků
Hana Pecháčková -
Čerstvé sýry a syrovátkové nápoje na našem a vietnamském trhu
Petr Kopecký -
Chemické složení a vlastnosti sladké a kyselé syrovátky.
Alena HEJDOVÁ -
Growth of honey bee bacteria in whey-based medium
Emma Mattonai -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale -
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Adéla Dutková