Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti – Nikol Košíková
Nikol Košíková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
An Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybrané společnosti a je rozdělena na dvě části. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z oblasti marketingového mixu služeb. Cílem praktické části bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingového mixu ve vybrané společnosti. V rámci praktické části byly provedeny vybrané situační marketingové analýzy jako například …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix in the selected company and is divided into two parts. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature search in the field of the marketing mix of services. The aim of the practical part of the bachelor thesis was to analyse the current marketing mix of the selected company. In the practical part, situational marketing analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Košíková, Nikol. Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova