Nikol Košíková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

An Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybrané společnosti a je rozdělena na dvě části. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z oblasti marketingového mixu služeb. Cílem praktické části bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingového mixu ve vybrané společnosti. V rámci praktické části byly provedeny vybrané situační marketingové analýzy jako například …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix in the selected company and is divided into two parts. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature search in the field of the marketing mix of services. The aim of the practical part of the bachelor thesis was to analyse the current marketing mix of the selected company. In the practical part, situational marketing analyses …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Košíková, Nikol. Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management