Analýza zákazníků pro elektronické obchodování – Ing. Markéta Čurdová
Ing. Markéta Čurdová
Diplomová práce
Analýza zákazníků pro elektronické obchodování
Customer analysisfor e-commerce
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá Internet marketingem a vyúsťuje v zákaznickou analýzu elektronického obchodování, která je praktikována na webových stránkách www.drstanek.cz společnosti Dr. Staněk spol. s r. o. V teoretické části je věnována pozornost jednotlivým nástrojům marketingu na internetu a e-komerci prostřednictvím internetu. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a …víceAbstract:
This thesis deals with Internet marketing and ends in custom analysis of electronic trade that is practised on web pages of a company Dr. Staněk spol. s r. o. www.drstanek.cz. In the theoretic part is also devoted to separated marketing tools and e-commerce on the internet. Practical part of my thesis is devoted to preparation, realization and evaluation of results of prime marketing research about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čurdová, Markéta. Analýza zákazníků pro elektronické obchodování. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemie a technická chemie / Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Obchodování prostřednictvím Internetu
Kseniia Efimova -
Komparace postojů zákazníků nakupujících oblečení v kamenných prodejnách a na internetu
Alexandra Mizerová -
Aktivní trávení volného času žáků 2. stupně základních škol jako prevence závislosti na internetu
Adriana KOZLOVÁ -
Bezpečnost mladistvých v prostředí internetu
Dominika Slábková -
Analýza sledování lidi na internetu
Elizaveta Ialinskaia -
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu
Jana Rytířová -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied