Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky – Anna Oravcová
Anna Oravcová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Consumer Behaviour Analysis on the Natural Cosmetics Market
Anotace:
Tématem této diplomové práce je analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky. Hlavním cílem práce byla identifikace a zhodnocení nákupního chování na trhu s přírodní kosmetikou. Teoretická část je zaměřena na definování spotřebitelského chování a charakteristiku trhu přírodní kosmetiky. Praktická část se zaměřuje na analýzu výsledků výzkumu, který byl realizován prostřednictvím elektronického …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is consumer behaviour analysis on the natural cosmetics market. The main purpose of this thesis was to identify and evaluate the consumer behaviour on the natural cosmetics market. Theoretic part is closer focused on defining consumer behaviour and characteristic of the natural cosmetics market. The practical part focuses on the analysis of research results, which was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146445
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová -
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Kristýna Jančáková