Rytmická výchova na 1. stupni základní školy – Věra Stefanová
Věra Stefanová
Diplomová práce
Rytmická výchova na 1. stupni základní školy
Rhytmic education for primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje možnostem rozvoje rytmického cítění u dětí mladšího školního věku. Teoretická část se soustředí na pojem rytmus. Jsou zde uvedeny nejznámější metody práce s dětmi, jako je Orffova škola rytmu, Kodályho metoda a metody práce Jaques-Dalcrozeho. Ve druhé části jsou rozebrány návrhy metodických postupů významných českých pedagogů, užívané při práci s dětmi. Závěr teoretické …víceAbstract:
My thesis is focused on the development of rhythmical sensibility of primary school children. The theoretical section focuses on the concept of rhythm. There is noted the best-known methods for work with children such as Orff's school of rhythm, Kodaly's method and the methods of the work of Jacques-Dalcroze. The second section concentrates on the methodical procedures that are suggested by significant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: prof. PaedDr. Jiří Holubec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stefanová, Věra. Rytmická výchova na 1. stupni základní školy. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Hudební výchova, Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chování, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj rytmického cítění u dětí předškolního věku (s akcentací Metody dobrého startu)
Kateřina NOSKOVÁ -
Rytmická gramotnost jako předpoklad hudební zralosti. Rytmická cvičení pro ZŠ a SŠ
Jan Podlena -
Rytmická cvičení pro rozvoj cítění a zažití rytmu ve skupině neslyšících dětí
Gabriela Švehlová -
Využití rytmických a hudebně pohybových cvičení u dětí mladšího školního věku Usige of rhytmic and musically motoric exercises for younger school age children
Jana SCHNEIDEROVÁ -
Rytmus v hudební výchově a v hudební terapii
Marie MICHÁLKOVÁ -
Intonace a rytmus v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ
Jarmila Barvínková -
Rozvíjení smyslu pro rytmus u dětí předškolního věku.
Nikol DOROTÍKOVÁ -
Sylva Lacinová pro sídliště Brno-Kohoutovice: vznik a realizace soch Hudba a Hudba z Kosmu
Eliška Hudáková