Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech – Bc. Kateřina Košťálová
Bc. Kateřina Košťálová
Bachelor's thesis
Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech
The analysis of the quality of service caterer offering a menu on discount portals
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problémem kvality obsluhy u zákazníků, kteří v restauračním zařízení využijí vouchery ze slevového portálu. V teoretické části popisuji jednotlivé pojmy, historii slevových portálů a správné pojetí nabízeného menu i formy obsluhy. Empirická část analyzuje problém v konkrétních podnicích na základě mystery guest metody a všeobecně s využitím výsledků z vlastního dotazníkového …moreAbstract:
My bachelor degree thesis is dealing with a problem of a quality of service which revers to customers with sale vouchers used in a restaurant. In the theoretical part I deal with concrete notions, the history of sale portals and right way of service in restaurants offering their menu on a sale portals. The analytic part identifies this problem in concrete restaurants pursuant mystery guest method.The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13670/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
- Reader: Ing. Zbyněk Vinš
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠŤÁLOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University College Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/9zdxrj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Analýza dopadů slevových portálů na návštěvnost vybraných ubytovacích zařízení
Lenka Novotná -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
Mabel Anlaminga -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Daria Shemelina -
Analýza dopadů slevových portálů na návštěvnost vybraných ubytovacích zařízení
Lenka Novotná -
Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o.
Václav Poledník -
Zhodnocení finanční situace podniku SPIN SERVIS s.r.o.
Lenka Hrušková